niedziela, 9 marca 2014

ROZDANIE !!!

Hej,

Mam dla Was trochę kosmetyków do rozdania :) uzbierała się spora kupka, więc postanowiłam się z Wami podzielić:) a co tam ... na bogato !


Do wygrania:
*olejek czekoladowo-pomarańczowy do masażu - Kanu
*błyszczyk Diamond Coctail - Glazel
*mascara Long Lash - Glazel
*eyeliner granatowy - Glazel
*kredka do ust - Glazel
*cienie sypkie do powiek - Glazel
*róż do policzków - Glazel
*perły brązujące - Glazel
*puder - Glazel




Warunkiem wygranej jest:
1. Polubienie funpage'a sponsora - Glazel Visage
2. Polubienie mojego funpage'a - A.Rajkowska - Makeup
3. Polubienie i udostępnienie na Facebooku baneru rozdania
4. Napisanie: "Biorę udział" i zaproszenie co najmniej dwóch osób w komentarzu na Facebooku pod zdjęciem rozdania na A.Rajkowska - makeup
Będzie mi miło jeśli zostaniesz publicznym obserwatorem bloga :) 

Będę brała pod uwagę tylko tych, którzy spełnią wszystkie warunki!
Trochę tych zasad jest, ale nagroda jest zacna, więc musicie się trochę pomęczyć. Macie dużo czasu, żeby to zrobić :) 

Zabawa trwa do 30.03.2014r. Dzień po zakończeniu rozdania wyłonię zwycięzcę :)

Trzymam kciukasy 

Pozdrawiam 
A.Rajkowska

7 komentarzy:

  1. 1.Lubię funpage'a Glazel Visage jako: Endrietta Endrietta
    2.Lubię funpage'a A.Rajkowska - Makeup jako: Endrietta Endrietta
    3.Polubiłam/udostępniłam baner na fb: https://www.facebook.com/endrietta.endrietta/posts/1428556957386758?stream_ref=10
    4.Biorę udział i zapraszam : Kati Dzikowska-Mućko: https://www.facebook.com/katarzyna.dzikowskamucko/posts/1428558487386605?stream_ref=10
    Renata Płaska: https://www.facebook.com/Renata.Plaska/posts/1428558460719941?stream_ref=10
    5.Lubię blog jako: Endrietta24

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Edyta Przemielewska
    Lubię i udostępniam Edyta Przemielewska
    Biorę udział zapraszam Lidia Juchniewicz, Barbara Kojak, Beata Grądzka

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaobserwowałam z każdej strony bez konkursu, po prostu masz talent i chce się uczyć od ciebie a przynajmniej będe miała inspiracje.

    zrobiłam co trzeba... zaprosiłam chyba z 10 osób na początku nim weszłam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje i biore udział w rozdaniu;) zapraszam Agnieszka Gerczak Ula Krochmal Natalia Krochmal

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Nenka
    Lubię oba fb jako Marlena Łabaj
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/marlenalabaj/posts/749224601762387?stream_ref=10
    i zaprosiłam 2 osoby na fb

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na wyłonienie zwycięzców :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń