środa, 5 lutego 2014

Moja metamorfoza !!


Jestem przerażona tym widokiem !! No ale jak obiecałam to wstawiam :P Jak widać ja również nie jestem idealna :) Trochę kosmetyków i czuję się szczęśliwsza widząc zdjęcie po prawej stronie. Ta metamorfoza też idzie na konkurs... a co tam :P Mam nadzieję, że aż tak bardzo Was nie wystraszyłam :P

Użyte kosmetyki:
*Baza pod podkład - Glazel www.glazel.pl
*korektor - Misslyn nr 10
*podkład - Revlon Colorstay nr 180
*bronzer - Gosh
*złoty cień - Terracotta Glazel www.glazel.pl
*zielony i brązowy cień - Sephora
*błyszczyk - Sephora
*puder ryżowy - Paese
*tusz do rzęs - Max Factor 2000 Calories
*Eyeliner - Sephora

4 komentarze:

  1. zartujesz z tym wystraszeniem?! jesteś piękna dziewczyno, cera doskonała!

    OdpowiedzUsuń
  2. my kobiety nie powinnysmy sie wogole malowac :) wygladasz pieknie bez makijazu a po metamorfozie rowniez jestes cudowna!

    OdpowiedzUsuń