czwartek, 13 lutego 2014

*Zielono mi :)*







Tak bardzo brakuje mi zieleni na zewnątrz, że postanowiłam zrobić makijaż w jednym z moich ulubionych kolorów :) Idealny do moich świeżo pomalowanych na rudo włosów :D Polecam :)

Użyte kosmetyki:
*baza pod podkład - INGRID Prelude
*podkład - Revlon Colorstay nr 150 i nr 180
*bronzer - GOSH
*puder fiksujący - www.glazel.pl
*brwi - brązowe cienie Sephora
*cienie zielone - Sephora
*złoty cień - Terracotta www.glazel.pl
*eyeliner - Sephora
*tusz do rzęs - Max Factor 2000 Calories
*kredka do oczu - H&M
*błyszczyk - Sephora

Wow trochę dużo tych kosmetyków :P

4 komentarze:

  1. super;)świetnie pasuje do koloru oczu...

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE TYLKO JEDEN KOMENTARZ, TRZEBA TO POPRAWIĆ :) TWÓJ KSZTAŁT TWARZY I OCZY BARDZO PRZYPOMINA MI PEWNĄ WOKALISTKĘ "SARE CONOR " TYLKO GÓRNA WARGA WAS RÓŻNI. POPATZR NA JEJ MAKIJAŻE NAPEWNO BEDĄ CI PASOWAĆ :) SPRÓBOWAC MOŻNA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny makijaz, tylko szkoda ze zywcem sciagniety od Katosu.
    Wiecej kreatywnosci, mniej inspiracjii zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm przepraszam, ale nie jestem na bieżąco z Katosu i nigdy nie widziałam u niej takiego makijażu. Jeśli rzeczywiście taki zrobiła to zwyczajny zbieg okoliczności :-) nie śledzę za specjalnie jej makijaży właśnie dlatego ze nie chcę się za dużo inspirować. Maluję to co przyjdzie mi do głowy i to co mi się podoba :-) trochę wyluzowania życzę :-)

      Usuń