środa, 29 stycznia 2014

Cień wypiekany Terracotta Glazel :)

Chyba mój ulubiony kosmetyk z paczki Wypiekany złoty cień do powiek Terracotta Glazel Visage. Wykorzystałam go przy okazji robienia makijażu Alicji do konkursu "Ekstremalna Metamorfoza", którego efekt zobaczycie jutro . Po nałożeniu na powiekę wygląda dokładnie tak samo jak w opakowaniu. Ważne jest również to, że prawie w ogóle się nie osypuje i jest wydajny. Niektóre cienie trzeba naprawdę wiele razy dokładać, aby pojawił się kolor choć trochę przybliżony do tego w palecie. Z tym nie ma takiego problemu, gdyż wystarczy naprawdę niewiele by uzyskać pożądany efekt Zawsze byłam zwolenniczką wypiekanych cieni - wydają mi się trwalsze i mają ciekawsze kolory. Jeśli lubicie mieć błysk na oku, który będzie się długo utrzymywał, to jak najbardziej polecam

Jutro koniecznie zajrzyjcie na moja stronę, aby zobaczyć, co pozwoliła mi zmalować na sobie Alicja :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz