poniedziałek, 20 stycznia 2014

Metamorfoza Joanny

Niedzielna metamorfoza Joanny :)

Kolejna przemiana i kolejny makijaż do kolekcji :) Tym razem posłużyłam się czarnym i złotym cieniem marki Sephora. Idealny makeup na wieczorne wyjście :)
Użyte kosmetyki:
*baza pod podkład - INGRID Prelude
*korektor - Misslyn nr 10 camel
*puder ryżowy - Paese
*puder brązujący - GOSH
*cienie do powiek - Sephora
*eyeliner - Sephora
*tusz do rzęs - Max Factor 2000 Calorie
*błyszczyk - Sephora

Mam nadzieję, że się podoba :)
 

4 komentarze:

  1. Piękny makijaż! Zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, jednak jeśli moge podpowiedzieć zrobiłaś mały błąd, otóż klientka ma naturalne poduszeczki na dolnej powiece, używając dosyć janego połyskującego cienia jeszcze je bardziej uwydatniłaś. Jasny cień powinnaś dodać w wewnętrznym kąciku co powiększyłoby oko a jednocześnie odwróciło uwagę od "poduszeczek". Od razu dodam ze ten komentarz nie jest w celu dodania kąśliwej uwagi a tylko takie moje małe spostrzeżenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za radę :) Nie jestem w tym idealna także wszelkie uwagi biorę do siebie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. FAJNIE CI TO WYSZŁO...WŁASNIE CO WLAZŁAM I ZOBACZYŁAM ZE TEZ ŚWIEŻUTKI BLOG WIEC POLUBIŁAM ZAOBSERWOWAŁAM I BĘDĘ OBSERWOWAĆ, IZ WIDZĘ PO PIERWSZYM POŚCIE ZE MASZ SMYKAŁKĘ :) MAM NADZIEJE, ŻE ZNAJOMOŚĆ TA SIĘ PRZYDA :) ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń